2014. október 4., szombat

Hétvégi Con

Nos, mint ma kiderült, én is tudok menni a conra (jobb későn, mint soha).



Nem tudom, van-e olyan, aki akarna találkozni velem, de én akarok veletek, mindenkivel, csak...
1.: nem ismerek fel mindenkit
2.: szociális nulla vagyok
Egyszóval nyugodtan gyertek oda hozzám, szívesen beszélgetek mindenkivel.
És hogy hogy keressetek?
Észak-Olaszország leszek a Gloria Hetaliából, tehát valami hasonló, mint a képen.
Aki jön, annak kellemes Cont, aki nem annak csak jó hétvégét!

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Fogalmam sincs, hogy láttalak-e vagy sem, vagy hogy te láttál-e, és, hogy ha igen, akkor lefényképeztelek-e, de örülök, hogy ott voltál, és meglehet simán elmentem melletted. Irok beszámolót, az összes képet felteszem, amit lőttem a telómmal (sajnálatosan kevés az a száz körüli fénykép, mert én többet akartam, de se a tárhely, se az aksi nem birta). Szóval ha felismered magad rikkants,. vagy ha nem, akkor mutass képet, hogy hogyan néztél ki.
    Remélem jól érezted magad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól éreztem magam, köszönöm, főleg, hogy találkoztam jó sok kedves Hetással :)
      Uh, csoportképek készültek, de sajnos nekem egyik sincs meg...
      A beszámolódat pedig feltétlenül elolvasom ^^

      Törlés