2015. február 17., kedd

Álmodj

Fandom: Assassin's Creed
Páros: nincs
Hossz: one-shot(nál rövidebb) 
Műfaj: angst? passzolom
Megjegyzések: Összetörött a szívem. Hogy teheti ezt Haytham, és Connor, és hogyan tehette ezt az Ubisoft és minden alkotója??? *próbál visszafogottan rámutatni arra, hogy minden kedvenc karakterét módszeresen meghalasztják a játékban. KhmMalikLeoYusufHaythamKhm*

Álmodj





- Gyorsan! Menj, menj!

Valaki kiabál. Hangos, éles ropogás a közelben, mint a tűzé. A kiáltások erősödnek. Fájdalmasak. Nincsen kép, a sűrű füst eltakar mindent. A szemei könnyesek. Megragadja valaki és viszi. Ő üvölt. Az anyja halott.


- Azért… Valahogyan mégis büszke vagyok rád… fiam.

Valami szorította a torkát. Fulladozott. Már nem érzi. A keze véres. A rejtett penge véres. Az apja vele szemben áll. A torkát markolássza és beszél. A sebe körül megvörösödik a fehér gallér. Aztán térdre esik. Eldől. A szemei csípnek. Az apja halott.

Ziio sosem látogatja meg őt. Haytham állandóan vele van, mikor álmodik. Néha egy a tömegből. Néha beszélgetnek. Néha nem is látja, de érzi, hogy ott van. Néha megöleli. Néha elismétli, hogy büszke rá. Aztán eltűnik. Szépen lassan minden eltűnik, ő pedig zuhan. A könnyek megszáradnak, mielőtt lecsordulhatnának. Üres. Egyedül van. A mélység pedig végtelen.



Mindig így történik, minden álmában. Ez után jön az ébredés és a fájdalom; ott ül a mellén, akár egy komor gyászmadár. Sosem fog elrepülni, sosem fog eltűnni. Megfáradt egy jószág az, mely a múltat hordozza magán. Füstszínű szemei Ziio, éjfekete tollai Haytham sorsát rejtik, mindegyikre rányomva a halál pecsétje. Két ember haláláé, akiket a világon mindennél jobban szeretett. Szerette az apját is, mindvégig. Templomos volt – de valahol, gondosan eltemetve jó ember. Talán, ha nincsen Lee, talán akkor tárgyalhattak volna. Élhetne. Lehetnének egy család.

De túl sok a ha. Túl sokáig zuhan. Túl késő a lehetőségeken gondolkozni.



Minden este egy kívánsággal alszik el; hadd zuhanjon a szülei karjaiba végre. Ziio ránevetne. Haytham a kezét nyújtaná. Anya, apa – mondaná ő. Aztán talán, talán végre együtt érhetne véget a történetük.

4 megjegyzés:

  1. Ó, megölsz! A halálom leszel ezekkel a tökéletes AC ficekkel. Haytham az egyik kedvenc karakterem. Volt. T.T És Connor, egyem is meg. Yusuf T.T Én még Cristinánál is bőgtem, meg Cesarénál (pedig már húsz leszek, nem kéne ilyeneken kiakadnom, basszus!).
    Fájdalmas volt, nagyon nagyon. Igen, túl sok a ha az ő történetükben és minden lehetett volna másképp is (ha nincs Charles Lee, hú de rühelltem). Már a gondolat is kínzó. A Washingtonos DLC alatt pedig konkrétan meghaltam. A madaras hasonlat nagyon tetszett, meg hát úgy kollektíven az egész baromi jó volt. A hangulata meg a képiessége (ejj de nyomi ez a szó), és és ah the feels...
    Köszönöm az élményt, egyszer ki fogok agyalni valami menő comissiont neked.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem pedig te fogsz megülni ezekkel a gyönyörű kommentekkel, de legalább boldog halálom lesz :3
      Jelenleg nálam is az első helyen ácsorog a ranglistán a Nagymester, Cesare meggyilkolása pedig egy akkora tüske volt, mint ide Róma. Miért is kellett a rossz oldalon állnia és meghalnia...
      Comissionre bármikor kapható vagyok, de ugye nem bánod, ha cserébe én is kérek egyet?

      Törlés
  2. Tetetetetetetetete! Igen,te ott!
    Hát sziasziasztia! *odarohan és megölelget jó erősen*

    Én így...idekeveredtem. Véletlenül. Szia,hello,Lotus vagyok,amúgy. Hello.

    Na, szólok mikor fejeztem be a fanolást és mérhetetlen fangörcsöt azon dolgok felett, hogy megláttam a blogot, Leonardo idézet, Assassins Creed sztori, WTNV sztori, ha jól láttam SPN sztori, még nem nagyon volt időm megnézni rendesen a blogodat, mert szíven ütött az érzés, hogy asdfghjkl Assassins Creed fanfictiooon! Én meg fan vagyok. Ééééés én amúgy Ezio-t és Leo-t shipelem nagyon erőssen, de ahhh még mindig itt fulladozok a boldogságtól, hogy nem vagyok egyedül!

    Mondjuk, a blogom még nem rég készült el, de így legalább már nyugodt szívvel tehetem fel az én kis EzioxLeo dolgaimat, ha lesz olyan. *-* Aaaa te! Cserét, elérhetőségeket, öleléseket MOST!

    Huh, lenyugodtam. Most egy kicsit a ficiről is, mert azt is elolvastam természetesen. És Connor feels >< hátnagyonmeghaltam

    "Minden este egy kívánsággal alszik el; hadd zuhanjon a szülei karjaiba végre. Ziio ránevetne. Haytham a kezét nyújtaná. Anya, apa – mondaná ő. Aztán talán, talán végre együtt érhetne véget a történetük."

    *elkezd nyöszörögve agonizálni a háttérben, mert már rég végigvitte a játékot magát, de ez most így mind visszajött ebben a tökéletes, rövidke csodában*

    Köszönöm, hogy olvashattam és a Sorsnak is kiabálnom kéne egy 'Hé,Kösz!'-t, mert rád találtam. :) Remélem nem sokkoltalak annyira a fanolásommal... :D
    Remélem, még lesz sok-sok ilyen, nekem meg lesz időm hozzászólásokat írdogálni...mert akarok, de ugye az idő, azzal szenvedek én mindig. Megpróbálok behozni párat miután olvasgattam! :3

    ~Lotus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! *integet*

      A helyzet ismerős, én is így éreztem magam, mikor megláttam az első magyar nyelvű AssCreed ficet Morgen blogján - valahol fent a felhők között lebegve, hogy létezik magyar nyelven is. És még milyen jól létezik.

      Köszönöm a kiemelést és a hozzászólást - az idő miatt pedig ne aggódj, ha írok még, nem fog elszökni :) És még tervezek írni. Ezileo-t is. Csak... Idő, ugyebár xD

      Törlés