2015. május 17., vasárnap

Jé, egy díj


Morgen megtisztelt egy díjjal, tehát íme itt vannak a válaszok és kérdések. Igazán örülnék, ha sikerülne pár perceteket elrabolnom ezzel :) Akiknek feltétlenül küldöm:

  • Morgen *vissza a feladónak*
  • Vulp
  • GwenPage
  • Thia
  • Susie Lupin
  • Reyklani

És persze bárkinek, aki szeretné :)




Szabályok:

  • · Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad! 
  • · Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad! 
  • · Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől a díjat kaptad! 
  • · Válaszolj a 12 kérdésre! 
  • · 12 dolog a saját blogodról! 
  • · Tegyél fel 12 kérdést, a saját blogoddal kapcsolatban! 
  • · Kommentelj annak a blogjára, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés, legyen az kritika, véleményezés, vagy esetleges tetszésed kifejezése. A lényeg, hogy ez építő jellegű legyen! 
  • · Cseréljetek linket egymással! 
  • · Legalább 12 embernek küld tovább!
  • · A díj [Dorothy] kezdeményezése


12 dolog a poisonwhiskey-ről:

Attól tartok, nem lesz 12. Azt hiszem, csak annyit tudok írni, hogy ne ismételjem el a következő 12 pontot, hogy imádom, hogy kevésbé ismert fandomból is találhatók történetek, amikkel meg lehet venni a lelkemet.

12 válasz Morgennek:


1. Mióta ismered a poisonwhiskey-t?
  • Hm. Jó kérdés, és azt hiszem nem tudok őszinte választ adni (Valahol Bucky szintjén vagyok, ha emlékezésről van szó) 


2. Mi volt az első benyomásod rólam és a blogról?
  • Ha jól emlékszem, valami olyan, hogy „Istenem, ismeri az Assassin’s Creed-et, és írt róluk és shippeli amit én shippelek, és jaj, olvasnom kell, most. MOST.” Bár szerintem előtte is sompolyogtam a blogodon Lokiék miatt, de ez az élmény volt a legmeghatározóbb.


3. Mit gondolsz a történetekről?
  • Nagyon tetszik, hogy a karakterek hűek önmagukhoz és a kánonhoz, mégis minden történet nyújt valami újat, ami ettől függetlenül belesimul az adott fandomba. 


4. Zavar, hogy gyakran váltok design-t?
  • Egyáltalán nem. Sőt, minden tiszteletem, hogy ennyivel elő tudsz rukkolni *én néha hónapokig gondolkozom rajtuk, aztán elvetem a terveket*


5. Szerinted melyik fandomban írok a leginkább elfogadhatóan?
  • Mindegyikben? 


6. Melyik a kedvenc történeted?
  • Talán a Decades. De igazából bármelyik AC, mert rendkívül karakterhűek a szereplőid. (A többiben is, de az AC a szívem egy jó nagy csücske)


7. Szoktál írni hozzászólást?
  • Öh. Igyekszem, csak az esetek igen nagy százalékában nem jön össze. 


8. Mi a véleményed a nem túl népszerű fandomjaimról?
  • Ezek melyikek? Ha az AC-t is beleérted, akkor elárulom, hogy valami átkozottul örülök, hogy írsz velük. A nem túlzottan felkapott fandomok is megérdemlik a jó ficeket J 


9. Kedvenc páros?
  • Miértkellválasztanomannyivan? Altair/Malik, Ezio/Leo, Thor/Loki 

10. Mit látnál még szívesen a blogon? (gondolok itt... tulajdonképpen bármire, ami eszetekbe jut)
  • Igazából? Bármit, de ha választani kell, akkor esetleg Dragon Age ficeket (ha ismered), vagy AC-t, amiben Sibrand is szerepel *Valamiért nagyon erősen shippelem Altairt és a kis idegbajost*, esetleg Cesare/Leo, Federico/Kadar, Volpelli... uh ^^

11. Elolvasol mindent, vagy csak azt, ami érdekel?
  • Mindent az ismert fandomokon belül. Amit nem ismerek, hát… Nem érteném, attól tartok mindig, úgyhogy azokat békén hagyom. 

12. Tetszenek a történetekhez linkelt zenék? Meghallgatod őket egyáltalán? (hah, két kérdés egyszerre, na ezt figyeljétek)
  • Őszintén általában mobilról olvasok, és a drágám nem tud egyszerre zenét játszani és mutatni a sztorit, szóval nem nagyon. A Decades-hez viszont hallgattam. Illett a történethez, a hangulathoz, szóval nagyon tetszett.

12 dolog a Lélekörvényről:

  • Eléggé elhagyatott mostanság.
  • A tulaj még él.
  • Szerintem a régebbi történeteket le kéne venni. Főleg a Sherlock és Thor fandomban írottakat. De nincsen szívem megtenni.
  • Van olyan páros, akit szerintem senki más nem shippel a olvasók közül. (Duma/Remiel)
  • Lesz még ilyen páros. nagy valószínűséggel. 
  • Nemsokára - ha minden igaz - jön egy kalóz!AU Hobbit fanfic, Thilboék főszereplésével.
  • Hm. Több nem jut eszembe.


Kérdések:
(Nehéz szülés volt, de íme)

1. Mit gondolsz a történetekről?

2. Van számodra ismeretlen fandom/páros, amit jobban meg szeretnél ismerni?

3. Ha egy fandomban létezik film/játék és könyv/képregény is, melyik veszed alapul? Vagy mindkettőt?

4. A blogon vannak angyalokat tartalmazó fanficek is, mivel angyalokból sosem lehet elég. Mi a te véleményed szárnyas barátainkról?

5. Fanfiction és történelem együtt? Avagy mennyire (nem)szereted belekeverni a mi történelmünket egy-egy AU-ba?

6. Kedvenc történet(ek) a blogomon?

7. Valamilyen fandom, amit szívesen ajánlanál/látnál a blogon?

8. Gondolatok a blog külleméről?

9. Milyen hibákat, baklövéseket tudnál kiemelni az itteni fanficekből? 

10. Melyiket kedveled jobban: happy end, vagy szívszorongató végződés?

11. Hm. Gondolkozol néha azon, hogy élnél, mit csinálnál, ha valamelyik fandom hirtelen magába szippantana, és ott kéne élned? 

12. Hmm. Telefonról olvasol szívesebben, vagy gépről?



Minden válaszolónak köszönet, és Morgennek is köszönöm a díjat :)

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a visszaküldést, jöttem is válaszolgatni :3

    1. Mit gondolsz a történetekről?
    Csak az AC sztorikat olvastam (tudom, ez keményen két darab), és a Volpellid imádom. Tervben van ám, hogy a marveleseken is végigmegyek. Szerintem iszonyat ügyes vagy, a jelenetek megkapóak és nagyon hangulatosak, a karakterek pedig... *u* A legjobb Machiavelli, amit olvastam eddig.

    2. Van számodra ismeretlen fandom/páros, amit jobban meg szeretnél ismerni?
    A WTNW. Egyszer régen elkezdtem, és annyira sajnálom, hogy mindig elfelejtem folytatni...

    3. Ha egy fandomban létezik film/játék és könyv/képregény is, melyik veszed alapul? Vagy mindkettőt?
    Általában azt, amelyikkel először találkoztam. Persze ez nem törvényszerű, mert például az AC Reneszánszot előbb olvastam, minthogy játszottam volna az AC 2-vel, és azt a könyvet én a mai napig utálom...

    4. A blogon vannak angyalokat tartalmazó fanficek is, mivel angyalokból sosem lehet elég. Mi a te véleményed szárnyas barátainkról?
    Ööö... Eddig csak a Supernatural angyalaival találkoztam, ők meg nem győztek meg, szóval... nem is tudom. Nem szeretem igazán őket. Akkor már inkább démonok.

    5. Fanfiction és történelem együtt? Avagy mennyire (nem)szereted belekeverni a mi történelmünket egy-egy AU-ba?
    IMÁDOK TÖRTÉNELMI FICEKET ÍRNI

    6. Kedvenc történet(ek) a blogomon?
    Rosso, és most mondd, hogy meglepődtél.

    7. Valamilyen fandom, amit szívesen ajánlanál/látnál a blogon?
    Fandom nem igen, de még több AC fic bármikor :3

    8. Gondolatok a blog külleméről?
    Egyszerű, alap blogger sablon da Vinci idézettel. Az összhatás kicsit olyan, mint egy antikvárium.

    9. Milyen hibákat, baklövéseket tudnál kiemelni az itteni fanficekből?
    Sajnos még nem olvastam annyit tőled, hogy ilyesmiket tudnék mondani... de ha lesz, úgyis megírom kommentben ;)

    10. Melyiket kedveled jobban: happy end, vagy szívszorongató végződés?
    Inkább a kettő keverékét szeretem.

    11. Hm. Gondolkozol néha azon, hogy élnél, mit csinálnál, ha valamelyik fandom hirtelen magába szippantana, és ott kéne élned?
    Ó igen, állandóan ez jár a fejemben, amikor a Thief 4-el játszom. Az a város... hát az rettenetes. Egy napig nem bírnám.

    12. Hmm. Telefonról olvasol szívesebben, vagy gépről?
    Gépről, de van, hogy lementem telefonra offline olvasásra, vagy ha nagyon hosszú, akkor rápakolom az olvasómra.

    Köszönöm, hogy kitöltötted:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a díjat, te drága-drága lány, sietek a kitöltésével. ♥ És nehogy bántsd a Thor fandomban írt történeteidet hát miiiiiiiii O.O A drágaszágaim!!

    VálaszTörlés